Teràpia gènica amb virus adenoassociats

CapturaAquest dimarts 2 d’abril tindrà lloc el Seminari Tecnològic Teràpia gènica amb virus adenoassociats.

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-4 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i serà impartida per Miguel Chillón Rodríguez, Investigador ICREA, Vall d’Hebrón Institut de Recerca (VHIR) i Universitat Autònoma de Barcelona

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

Al Dipòsit Digital trobareu ja disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris Tecnològics del 2018 i anys anteriors.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Aquesta entrada s'ha publicat en Dipòsit Digital, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia, Recerca i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Teràpia gènica amb virus adenoassociats

1. Felicitats, excel·lents iniciatives segueixin endavant amb aquest tipus de seminaris.

Els comentaris estan tancats.