Aquest dimarts 9 d’abril tindrà lloc el Seminari de recerca Per què la proporció de colesterol és tant diferent en les membranes biològiques?

La conferència serà a les 12:30h a l’aula A-4 de l’edifici A de la nostra Facultat (Campus Diagonal Sud) i serà impartida per Òscar Domènech Cabrera (àrea de Fisicoquímica).

Per ampliar la informació sobre la temàtica del seminari podeu:

• Cercar sobre la temàtica, per exemple mitjançant matèries MESH a la base de dades PubMed
  • Cercar al catàleg del CRAI mitjançant les matèries “colesterol” i “membranes”.

Al Dipòsit Digital disponible la presentació d’aquest seminari, així com de la resta de Seminaris de Recerca.

A la pàgina web de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació trobareu tota la informació referida a les conferències i seminaris tecnològics i de recerca.

Anunci 1er SR 2019_page-0001.jpg

Aquesta entrada s'ha publicat en CRAI, Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Recerca i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Seminari de recerca: Per què la proporció de colesterol és tant diferent en les membranes biològiques?

1. Felicitats, excel·lents iniciatives segueixin endavant amb aquest tipus de seminaris.

Els comentaris estan tancats.