El professor Salvador Cañigueral, nou vicepresident de la Farmacopea Europea

FARMACOPEA.jpgSalvador Cañigueral, professor del Departament de Farmacologia, Toxicologia i Química Terapèutica de la Facultat de Farmàcia i Ciències de l’Alimentació de la UB, ha estat elegit nou vicepresident primer de la Comissió de la Farmacopea Europea per al període 2019-2022. El nomenament es va fer en el marc de la 164a reunió de la institució, que ha tingut lloc recentment a Estrasburg. L’expert Goran Benković, membre de l’Agència de Medicaments de Croàcia, va ser nomenat vicepresident segon de l’entitat.

La Farmacopea Europea (Ph. Eur.) és una obra de referència única per al control de qualitat dels medicaments que s’aplica a trenta-vuit estats europeus i a més d’un centenar de països d’arreu del món. Depèn de la Direcció Europea de la Qualitat dels Medicaments i l’Assistència Sanitària (EDQM) del Consell d’Europa, i té com a objectiu publicar les normes oficials que conformen la base legal i científica per al control de qualitat durant els processos de desenvolupament, producció i comercialització dels medicaments.

El CRAI de la Universitat de Barcelona està subscrit a l’European Pharmacopoeia i els membres de la comunitat universitària hi poden accedir des del cercabib, tant a l’edició vigent com a l’edició de nova implementació.

Aquesta entrada s'ha publicat en Facultat de Farmàcia i Ciències de l'Alimentació, Farmàcia i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.